Acaba el curs “L’Anella Verda de Tarragona – Recursos pedagògics” amb gran èxit de participació

El curs, coordinat des del GEPEC-EdC, ha mostrat les possibilitats didàctiques de l'Anella Verda a diversos educadors i docents.

curs

El passat mes de maig va finalitzar el curs “L’Anella Verda de Tarragona – Recursos Pedagògics” en format totalment virtual. Ha estat un curs impulsat per l’Ajuntament de Tarragona a través de l’Institut Municipal d’Educació de Tarragona (IMET). Hi han participat educadors i docents, i ha estat reconegut pel Departament d’Educació. 

El curs ha estat coordinat pel GEPEC-EdC, i hi han participat com a formadors Rafael López-Monné, geògraf i docent a l’Escola de Turisme i Oci de la Universitat Rovira i Virgili, Cristina Cebrian, naturalista i monitora d’esplais de natura, i Laura Queral, coordinadora de l’Educació Ambiental del GEPEC-EdC.

Recursos didàctics per una trentena d'inscrits

S’hi han inscrit un total de 29 persones, dels quals 23 docents i 6 educadors ambientals. Els participants, a més, han realitzat un treball al finalitzar les sessions teòriques, on han aplicat els coneixements obtinguts durant el curs. Alguns d’aquests treballs estaran disponibles a la web del Centre de Recursos Pedagògics del Tarragonès, per tal que qualsevol docent interessat en realitzar activitats amb l’alumnat a l’Anella Verda, els pugui utilitzar.

Tot i el format virtual d’aquest curs, els participants han conegut amb quins camins i espais compta l’Anella Verda, i com poden des dels centres escolars o entitats d’educació ambiental impulsar accions de recerca i Aprenentatge i Servei per tal de donar valor a aquest patrimoni cultural i natural de Tarragona.

A més, ha estat una oportunitat per que els docents i formadors puguem debatre sobre la importància de les sortides a l’aire lliure i la natura, especialment en èpoques com l’actual en que patim la pandèmia.

comparteix aquesta notícia

Altres notícies d'interès

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *