Es renova i s’amplia la junta directiva del GEPEC-EdC

20240309_Assemblea (9)

El passat 9 de març es va celebrar l’assemblea de socis del GEPEC-EdC a la finca de El Canyadell a Altafulla que va permetre aprovar la nova junta de l’entitat pels propers 2 anys. 

La nova junta, encapçalada per Xavi Jiménez ha incorporat a tres persones noves per tal de ampliar la representació de membres de la junta de les diferents comarques on actua el GEPEC-EdC.

Xavi Jimenez

President

Baix Camp

Marc Majem

Vicepresident

Baix Penedès

Toni Blasco

Tresorer

Baix Camp

Josepa Rovira

Secretària

Baix Camp

Gepec peque

Marc Martinez

Vocal

Terra Alta

Josepa V

Josepa Vilurbina

Vocal

Baix Ebre

Lluís Gurrera

Vocal

Tarragonès – Baix Gaià

photo_2024-03-21_11-17-18-1

Fermí Bernardo

Vocal

Alt Camp

Algunes de les propostes que es planteja la nova junta són la de seguir consolidant l’estructura tècnica de l’entitat, i la de continuar consolidant la figura del Director Tècnic, Marc Torrrents.

Altres propostes que s’han plantejat son les de 

  • Incrementar el contacte i la relació entre el GEPEC- EdC i els socis. Potenciant les eines per tal que el soci sigui coneixedor de les activitats i accions que porta a terme l’entitat. També es vol recuperar el dia del soci i d’altres activitats adreçades a aquests per tal de facilitar aquest contacte i relació entre el soci i l’entitat.

  •  Iniciar els passos per tal d’aconseguir na nova seu social del GEPEC-EdC, principalment de propietat, on habilitar els espais necessaris pel bon funcionament de l’entitat (despatxos, sala de reunions, biblioteca, botiga, sala d’actes, etc).

  • Intensificar la relació i la col·laboració del GEPEC-EdC amb les entitats locals i les plataformes del territori per tal d’aportar el nostre suport i ajuda en pro la defensa de la natura i el medi ambient. Aquesta col·laboració ha de permetre, a la vegada, avançar en la implantació territorial del GEPEC-EdC, objectiu que és una prioritat de l’entitat.

comparteix aquesta notícia

Altres notícies d'interès

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *