Logo de cabecera para Gepec-EdC
Logo Gepec, posicion middle
Boto capçalera, feste'n SOCI Boto capçalera, contacte
ÀREA D'USUARIS  

ACTUALITAT

FES UN PROJECTE AMB NOSALTRES

Dimarts, 15/10/2019

Busquem joves per treballar al GEPEC-EdC, envia'ns el teu currículum!

Si tens menys de 30 anys i estimes la natura envia'ns el teu currículum fins al 21 d'octubre.

Gràcies al programa de garantia juvenil podem contractar dues persones joves en pràctiques. Enguany busquem un perfil per donar suport a comunicació i administració i un altre per a defensa ambiental (defensa tècnica i legal del medi ambient).

Al Grup d'Estudi i Protecció dels Ecosistemes Catalans-Ecologistes de Catalunya se'ns ha concedit un ajut dins el Programa de Garantia Juvenil subvencionat pel Servei d'Ocupació Públic de Catalunya i cofinançat pel Fons Social Europeu.

"El fons social europeu inverteix en el teu futur"

Gràcies a aquest ajut tenim l'oportunitat de contractar dues persones joves, de menys de 30 anys, durant sis mesos a jornada completa abans del 31 d’octubre. 

Tenim dues funcions que necessitem cobrir i contractar per treballar a l'oficina de Reus. 

 

COMUNICACIÓ I ADMINISTRACIÓ

Suport a la comunicació de l’entitat.

Suport a l’administració de l’entitat i dels projectes.

Actualment la gestió de l'entitat ha adquirit un volum de tasques major que requereixen de la incorporació d'una nova persona per donar suport a l'àrea comunicativa de l'entitat i la gestió administrativa.

Necessitem una persona capaç de donar suport a la comunicació de l'entitat, ajudant en les actuals vies de comunicació externes i internes: xarxes socials, web, butlletins, whatsapp, esdeveniments. Ha de ser capaç tant d'elaborar contingut escrit (copywriting i storytelling) com de generar contingut gràfic, tant per a ús digital com per a suport imprès (disseny gràfic). També podrà participar de projectes comunicatius més ambiciosos com la celebració dels 35 anys de l'entitat, els esdeveniments i la campanya de captació de socis que s'hi vincularà.

A més de donar suport a les tasques de comunicació s'haurà de dedicar també a donar suport a les tasques administratives: donar suport a les tasques de gestió de socis i voluntaris (altes, baixes, recuperació d'altes fallides, atenció al les demandes d'informació...), suport a la gestió econòmica de projectes (organització de la despesa, control de factures, organització de documentació relacionada...), gestió d'inscripcions a les activitats de l'entitat (control d'inscripcions i pagaments, informació i atenció als usuaris). A més de les tasques del dia a dia també podrà donar suport a la gestió de la base de dades i la seva integració amb el nou web de l'entitat.

Es busca un perfil de comunicació o gestió empresarial que pugui assumir les tasques de l'altre perfil. S'ofereix a la persona contractada formació en tasques concretes per els mateixos tècnics de l'entitat, tant en tasques administratives com del perfil de comunicació.

DEFENSA AMBIENTAL

Suport a la defensa ambiental, la part de l'entitat encarregada de protegir el medi ambient d'agressions a la natura i la contaminació (denúncies, al·legacions, campanyes...)

La defensa ambiental és una de les característiques que defineixen l’entitat, es tracta de la part de l'entitat que es dedica a denunciar agressions al medi i casos de contaminació per tal que l'administració o la justícia aturi aquestes agressions i es conservi o millori l'estat del medi ambient.
 
Donat que aquestes actuacions són molt habituals, el volum de demandes que arriben de tot el territori del sud de Catalunya (Camp de Tarragona, Terres de l'Ebre i Penedès) superen les actuals capacitats dels voluntaris d'aquesta àrea.
 
Necessitem una persona capaç de donar suport als voluntaris d'aquesta àrea en totes les tasques de la defensa ambiental: demandes d'informació a l'administració, redacció de denúncies, informes i al·legacions, presentació digital i física de documentació, atenció i resposta a consultes i denúncies d'usuaris que arribin a l'entitat. En algunes ocasions també es pot requerir que la persona es desplaci al lloc dels fets, per recollir dades, aclarir dubtes, parlar amb els actors del territori o revisar informes que no sigui possible consultar d'altra manera. També pot ser que se li demani que expliqui alguna campanya a la premsa, tan de manera escrita (notes de premsa) com en una entrevista.
 
Entenem que aquest no és un treball habitual i els voluntaris de l'entitat, amb llarga experiència i formació en el tema, donaran suport a les tasques d'aquesta persona i la formaran perquè pugui tirar endavant la seva feina.
 
Es demana un perfil de persona sensibilitzada amb el medi ambient i capaç de tractar amb dades sensibles i confidencials sobre la natura o temes d'indústria i contaminació. El perfil formatiu d'aquesta persona pot provenir des de carreres ambientals, biologia, enginyeries que es puguin relacionar amb la contaminació o dret.

 

OFERIM
+ Treballar en una ONG ecologista fortament arrelada al territori del sud de Catalunya.
+ Jornada completa durant 6 mesos amb inici abans del 31 d’octubre.
+ Formació per a les tasques per part de l'equip de l'entitat.
+ Possibilitats d’innovació, aprenentatge i participació activa en els objectius i mètodes de treball.

DEMANEM
+ Sensibilitat amb el medi ambient.
+ Implicació i voluntarietat.
+ Capacitat de desplaçaments i flexibilitat en la jornada laboral per assistir a esdeveniments o reunions.
+ Bon nivell de català i castellà escrits i orals.

REQUISITS IMPRESCINDIBLES
Donat que es tracta d'una ajuda englobada dins els programes de Garantia Juvenil, hi ha uns requisits administratius mínims per poder-se presentar.
+ Tenir menys de 30 anys.
+ Comptar amb el document de demandant d’ocupació no ocupat (NODO -document d'alta a l'atur-).
+ Tenir el certificat d'alta al Programa de Garantia Juvenil del SOC (poden demanar l'alta a garantia juvenil les persones aturades i que no estan estudiant, menors de 30 anys).
+ Disposar d'un títol universitari, de grau mitjà o superior (cal disposar del títol, no serveix tenir les assignatures superades).

 

PROCÉS DE SELECCIÓ
+ Fins al 21 d'octubre: Recepció de currículums a secretaria@gepec.cat
+ 21-22 d'octubre: Trucades per concertar entrevistes.
+ 23 d'octubre: Entrevistes de selecció.
+ 24 d'octubre: Comunicació dels resultats.
+ Abans del 31 d'octubre: Contractació i inici dels treballs.

 

Cal enviar els currículums i carta de motivació a secretaria@gepec.cat